November 26, 2016

Black Clothes and Brown Lips

Δεν το πίστευα ποτέ πως μια απλή μαύρη μπλούζα θα μπορούσε να μου κλέψει την καρδιά! Όταν έκανα την παραγγελεία μου απλά πίστευα πως θα είναι ένα μπλουζάκι αδιάφορο αλλά όταν κατέφθασε και είδα πόσο τρομερή είναι η ποιότητα της έπαθα σοκ! Το ύφασμα έχει δύο διαφορετικές πλέξεις και είναι πολύ κολακευτική, μπορείς να την βρεις εδώ και να την κάνεις δική σου! Το δεύτερο θέμα που θέλω να θίξω σήμερα είναι αυτά τα τέλεια πραγματάκια που μου στείλανε από το rosegal! Είχα παλία μια συνεργασία μαζί τους και δεν είχα μείνει ευχαριστημένη οπότε το σνόμπαρα! Όταν όμως έφθασαν τα πράγματα που μου έστειλαν το έπαθα το σοκ! Το σακίδιο είναι τρομερά ποιοτικό, καμία σχέση με τα ψευτοκινέζικα που θα περίμενες και το καπέλο είναι καταπληκτικό, με δύο διαφορετικά υλικά, τσόχα και δερματίνη να παντρεύονται! Πραγματικά το rosegal μου έδιωξε τις αμφιβολιές μου και από εδώ και πέρα το αγαπώ! Επίσης θα χαρώ πολύ αν ρίξετε μια ματιά στο νέο μου βίντεο στο youtube, πήγα μια ημερήσια εκδρομή στο Ελατοχώρι και στο Λιτόχωρο και vlogara <3
--------------------------------------------------
I could never believe that falling in love with a simple black top is possible! Well, it is, especially if this top has great quality, it's really flattering for your arms and comes in a great price! You can find this top here! Since we are talking for great quality... this backpack and this hat from rosegal surprised me for sure! They are super cute, made from great materials and perfect for every outfit you want to rock! So todays lesson in that some simple black items can be really unique and worth buying! See you soon loves!
Also I would love it if you could give my new video a thumbs up! It costs nothing and it can make me happy! Love u all <3



Jacket:Zara \\Top:Find it Here \\  Backpack:Find it here \\  Hat:Find it Here \\ Shoes:Migato (old)








Photos by Eva.P



Don't forget to follow me,it means the world to me :-)

FACEBOOK  -   BLOGLOVIN    -    TWITTER  -   INSTAGRAM - YOUTUBE

6 comments:

  1. η ζακετα υπεροχη!!και τα παππουτσια!!! μου αρέσει πολυ όλο το συνολο εκτός απο το κολάν!

    ReplyDelete
  2. You look gorgeous in this styling, I love every detail :-) Have a nice day :-)

    ReplyDelete
  3. very nice jacket dear, this look very cool
    I'd love to know your opinion on my NEW REVIEW <<< fashion blogger >>>
    have an happy day
    kiss

    ReplyDelete
  4. Super cute girl!

    God bless,

    XO, Claire

    Http://www.littlemissfashionqueen.com

    ReplyDelete
  5. Τέλειο το outfit!!!!το καπέλο και το σακάι μου έκλεψαν την καρδιά!!!και μου άρεσε πάρα πολύ και το backpack!νομίζω από όλες τις διαφορετικές τσάντες τα backpack είναι τα καλύτερα!!και η τελευατία λέξη της μόδας αλλά κυρίως πολύ μα πολύ άνετα και βολικά!!αγόρασα και εγώ ένα μαύρο backpack με χρυσές λεπτομέρειες από τη Follie Folli και πλέον είναι η μοναδική τσάντα που παίρνω κυριολεκτικά κάθε μέρα!!! http://www.follifollie.gr/gr-el/online-shop/gynaikeies-tsantes

    ReplyDelete