December 9, 2011

Excuse My Fur

So second post with the fur vest!Now that i see it i think that the scarf wasn't necessary,never mind we learn from our own mistakes ! :-) I watched the breaking dawn for the second time (first time with my sister,now with my boyfriend and my friend Chrysa) and i realised that i loved it so much i could watch it again :P Tommorow i'll might go for ''the new years eve dress research''.It's a real tradition for me the past years never wear something i already worn on new years eve.Do u buy new clothes for this holiday season or do u already have a huge collection of party dresses ??



Love u all,Marissa

FACEBOOK  -    BLOGLOVIN  -  TWITTER

5 comments:

  1. Sumfwnw oti einai wraio na foras kati kainourio thn prwtoxronia mias kai dinei allo aera sto look sou kai niwtheis kai wraia me ton euato sou.
    oso gia to outfit emena m aresei k me to kaskol, dinei mia idiaiterh nota, h tsanta einai poluuu omorfh kai vevaia latreuw ta kitrina all star , einai theikh apoxrwsh, mou thumizoun anoixh gia kapoio logo kai lemonies (egw kai h analogies mou :P)
    bohemianrocker@blogspot.com

    ReplyDelete
  2. M'arese poli to outfit. Einai poli xaroumeno kai mou aresan ta kitrina starakia! :)
    To gileko poli wraio. Efoson leme to idio telika, emena mou arese kai i zwnoula tou poli...iparxei akoma sto cosmos? giati exei mines pou to eida...Apla den kserw pws tha to forousa egw kai an...Gi'auto kai den to agorasa...
    Oso gia tin paramoni, palia agoraza sinexeia kati kainourgio, alla pleon mporei na foresw kai kapoia pou idi exw, alla sigoura tis idias xronias, opote sxetika kainourgia...Etsi kai alliws oi star tou outfit gia mena einai panta ta papoutsia mou hehe! :)

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ReplyDelete
  3. oooo love that fur! its gorgeous :)

    Tasia
    http://rufflesandsequins.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hello Marissa,I want to give you the Liebster award.For more details please see my latest post! xo
    http://miouprincesslovespink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Poli omorfo outfit!
    *followed

    ifigeniainthecity.blogspot.com

    ReplyDelete