December 30, 2014

2014 Recap

Όταν πλησιάζουμε στην αλλαγή του χρόνου τα συναισθήματα μου είναι πάντα ανάμικτα! Είμαι υπερβολικά συναισθηματικός άνθρωπος και δένομαι εύκολα με ανθρώπους, αντικείμενα και καταστάσεις οπότε οι αλλαγές που φέρνει ένας νέος χρόνος πάντα με τρομάζουν. Φέτος όμως είναι η πρώτη φορά που ανυπομονώ για αυτή την αλλαγή. Το 2014 ήταν μια καλή χρονιά για το μπλογκ μου με αρκετές συνεργασίες και γνωριμίες και είμαι ευγνώμον για αυτό όμως σε προσωπικό επίπεδο ήταν η χειρότερη χρονιά της ως τώρα ζωής μου αφού έχασα την αγαπημένη μου γιαγιά και δυστυχώς δύο φίλους και κατάλαβα πόσο άδικη είναι η ζωή. Είμαι όμως και χαρούμενη αφού οι φίλοι μου που αξίζουν είναι πάντα δίπλα μου, αφανείς ήρωες στην πορεία αυτού του blog (ευχαριστώ Χρυσούλα) και έχω δίπλα μου και το υπέροχο αλλά λίγο τρελό αγόρι μου. Με λίγα λόγια ελπίζω του χρόνου τέτοια μέρα να σας λέω πόσο απίστευτα τέλειο ήταν μαζί μου το 2015! 

Καλή χρονιά να έχουμε όλοι μας!

*Επειδή θα ήταν τρομερά αδύνατο να σας δείξω όλα τα ποστ του 2014 αποφάσισα να διαλέξω τα 14 αγαπημένα μου. Υπάρχουν λινκ απο κάτω αν θέλετε να τα θυμηθείτε !

-----------

Every year around this time I have mixed feelings. I am such a sentimental person and I create strong bonds with people, some objects and some situations so a year who is about to change does scares me for sure! I don't like changes but this is the first time in my life that I can't wait for the new year to come! 2014 was pretty good for my blog with many cooperations but in a personal level, well it was the worst! I lost some people from my life but I am so thankfull for all my friends who are still here! I just hope that next year , around this day I will tell you that 2015 rocked my world!

Have a great and happy new year everybody!!

* I chose my fave 14 outfits since this is a 2014 recap. There are links in case you want to remember them  :-)

                     1) Red Furry Hood                    2)Paint it Dark                            3)R.E.D

 1)Full of wool         2)Boom Boom Pow         3)Florabotanica      4)Spikes and heels
1) Poodle Skirt                  2)Fair British Lady                 3) Dots Everywhere


Don't forget to follow me,it means the world to me :-)

        FACEBOOK  -   BLOGLOVIN    -    TWITTER  -   INSTAGRAM


Love u all,Marissa

8 comments:

  1. Yπέροχα outfits!!
    Σου το εύχομαι πραγματικά το 2015 να ναι πολύ καλύτερο από το ΄14 γιατί και στη δική μου οικογένεια ήρθαν πολλές τέτοιες κατραπακιές...
    Ας είναι πιο χαρούμενο το 2015 λοιπόν!!

    ReplyDelete
  2. Κόλλησα με τη φούστα με τα poodles!! Δεν το είχα πετύχει ποτέ το post αυτό! Πόσο τέλεια?

    ReplyDelete
  3. Ολα τα συνολα ειναι πανεμορφα και πολυ διαφορετικα! Καλη χρονια Μαρακι! Ευχομαι το 2015 να ειναι εξισου δημιουργικο + περισσοτερο ευτυχισμενο!

    Φιλια!!

    http://fashionofad.blogspot.com/
    xo xo
    Olympia

    ReplyDelete
  4. These outfits are all so cute! My favorite one is the one with the comic sweatshirt :)

    xoxo

    Novelstyle

    ReplyDelete
  5. You have some pretty amazing outfits.
    Have a happy new year.

    ReplyDelete
  6. Wishing you a marvellous New Year :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  7. αληθεια δεν ξερω πιο ειναι το αγαπημενο μου!
    πανεμορφη! :D

    Konstantina | THE GIRL WITH THE DREAMCATCHER TATTOO

    ReplyDelete
  8. Ola itan para poli omorfa Maraki kai sigoura oxi mono auta. M'aresei pou xrisimopoieis xrwma sta outfit sou olon to xrono!
    Elpizw to 2015, na einai poli kalo mazi sou kai tou xronoy na mas les pso iperoxi xronia itan! :*

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ReplyDelete