August 22, 2016

Lace and Straw

Καλημέρα αγαπημένοι μου! Σήμερα νόμιζα πως θα έχω ρεπό γιατί ο καιρός έδειχνε χαλασμό αλλά μάλλον κάποιος εκεί στο meteo αποφάσισε να παίξει με τα νεύρα μου! Άλλη μια μέρα δουλειάς λοιπόν σήμερα αλλά από τις τελευταίες αφού ο Αύγουστος φεύγει γοργά! Το Σ\Κ θα είμαι στην Ξάνθη για ένα γάμο και ανυπομονώ για αυτή την μίνι-απόδραση, θα ξεφύγω έστω και για λίγο από την ρουτίνα που με παραδέρνει φέτος! Ακόμη δεν ξέρω τι θα φορέσω αλλά δυστυχώς δεν έχω κάποιο πολύ καλό φόρεμα που να είναι off shoulder, όπως αυτό το ονειρεμένο τοπάκι που κάνανε δώρο στη μαμά μου και της έπεσε μεγάλο άρα κάποιος έπρεπε να το τσιμπήσει, Guess Who!! Σας αφήνω και μην ξεχάσετε να δείτε το νέο μου βίντεο και να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό που το συνοδεύει με δώρο τις δύο νέες παλέτες σκιών από την Golden Rose! Φιλούρες <3
----------------------------------
Goodmorning my loves! Today the weatherman  predicted a heavy rain for my area and I was really really happy because rain means a day-off for me, but guess what, it's sunny outside!! So another day at work but it's one of the last one's, August is almost over and I couldn't be happier! In other news I'll spend the weekend with my boyfriend in Ksanthi for a wedding and I am glad that I will do something different! I still don't know what to wear but for the next day I will take with me this gorgeous top which was gifted to my mum but thankfully it was too big for her! I will see you soon my loves and don't forget to be happy <3



top:kelly's
bag:h&m
sandals:miss frou frou jwls
SHOP THE POST


Don't forget to follow me,it means the world to me :-)

FACEBOOK  -   BLOGLOVIN    -    TWITTER  -   INSTAGRAM - YOUTUBE

3 comments:

  1. Λατρευω τις μπλουζες με τους ώμους εξω!!!! σου παει πολυ! φιλακιααα

    ReplyDelete
  2. Είσαι πανέμορφη😍
    Φιλιά πολλαααααααα😘😘😘

    ReplyDelete
  3. Να περασεις υπέροχα λατρευω Την Ξανθη και πηγα και εγω τον δεκαπενταγουστο! Δες εδω http://mononai.blogspot.gr/2016/08/blog-post_18.html

    Μου αρεσει το ασπρο μαυρο σαν σνυδιασμός και τα πεδιλα!!!!!
    Φιλι γλυκο

    ReplyDelete