September 6, 2016

The Denim Jacket

Ένα τζιν μπουφάν είναι αυτό ακριβώς το πανωφόρι που χρειάζεσαι για τους επόμενους δύο μήνες! Θα σε βγάλει ασπροπρόσωπη σε όλες τις εξόδους σου και δεν θα το αποχωρίζεσαι, αν μάλιστα ψάχνεις να αποκτήσεις και ένα οικονομικό έπεσες στην περίπτωση! Κι εγώ αυτό ακριβώς αυτό έψαχνα και ανακάλυψα αυτό εδώ το τζάκετ με μόλις σχεδόν 25 Ε και πέταξα από την χαρά μου! Εσύ συμφωνείς μαζί μου πως είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ντουλάπας?

-------------------------------------------------
A denim jacket is an uber essential piece of our closets and it's the number one we will need for the next two months! In case you are looking for a cheaper version (in price, not the quality) I will make your day! I found this gorgeous denim jacket which costs around 25 E and it sooo perfect <3 Do you agree with me that it's a must have piece?



Photos by Evan Laxy Hammer 
denim jacket: find it here
backpack:axel
pants:zara old


Don't forget to follow me,it means the world to me :-)

        FACEBOOK  -   BLOGLOVIN    -    TWITTER  -   INSTAGRAM - YOUTUBE

3 comments:

  1. Μιας και το denim style είναι στην μόδα για ακόμη μια φορά, πιστεύω και εγώ ότι το jean jacket θα το χρησιμοποιήσουμε πολυ! Πανέμορφη <3

    ReplyDelete
  2. φυσικα και ειναι...και εχω τρελαθει γτ εχασα το δικο μου!!! παω για ψωνια λοιπον :)

    ReplyDelete
  3. σουπερ!
    Καλό υπόλοιπο στη μερα μας!
    Φιλια

    ReplyDelete