December 12, 2016

Τα Πιο Ωραία Δώρα Για Τα Χριστούγεννα

Οι γιορτές πλησιάζουν και εκτός από τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες πρέπει να μεριμνήσουμε και για τα δώρα που θα κάνουμε στα αγαπημένα μας πρόσωπα! Κάπου εδώ ήρθα εγώ για να σας δείξω τις προτάσεις μου μιας και πραγματικά ''σερφάρω'' στο ίντερνετ όλη μέρα ψάχνοντας δώρα για την μαμά μου, την αδερφή μου και την κολλητή μου! 

Για την μαμά μου έψαχνα μια τσάντα η ένα ιδιαίτερο πορτοφόλι, για την αδερφή μου ένα ζευγάρι sneakers και για την κολλητή μου ένα φούτερ. Λέω έψαχνα και όχι ψάχνω μιας και τα βρήκα όλα στο spartoo.gr από το οποίο έχω ψωνίσει ξανά στο παρελθόν και το προτιμώ για την τεράστια ποικιλία του, τις μάρκες που μπορώ να βρω, καθώς και το μεγάλο εύρος τιμών! Μπορείς επίσης εκτός από πιστωτική να χρησιμοποιήσεις paypal η ακόμη και αντικαταβολή για τις αγορές σου, έτσι δεν χρειάζεται να μπλέκεσαι με κάρτες και τράπεζες κάτι το οποίο βρίσκω τρομερά πρακτικό!




Όσο όμως έψαχνα δώρα έβαλα κι εγώ στο μάτι πολλά πολλά υπέροχα πράγματα! Καταρχάς θέλω να αγοράσω ένα ζευγάρι παπούτσια, βασικά δύο ας μην σας κοροιδεύω! Θέλω ένα μποτάκι και ένα αθλητικό παπούτσι! Το spartoo έχει τόσο τεράστια ποικιλία σε γυναικεία παπούτσια που πραγματικά δεν ξέρω ποιο παπούτσι να πρωτοδιαλέξω! Θέλω και λευκά sneakers, θέλω και μαύρα, μου αρέσει ένα ταμπά μποτάκι αλλά ένα άλλο μαύρο που μου γυάλισε θα ταιριάζει με όλα, μπέρδεμα κανονικό! Επίσης σε δύο εβδομάδες θα ταξιδέψω σε μυστικό προορισμό και χρειάζομαι μια βαλίτσα, ψάχνοντας λοιπόν στο spartoo είδα πως έχει και βαλίτσες, πραγματικά τα έχει όλα! 



Πάω λοιπόν να κάνω τις αγορές μου και ελπίζω να σου έδωσα αρκετές ιδέες για την φετινή σου λίστα με δώρα! Φιλιά πολλά κορίτσια <3

Don't forget to follow me,it means the world to me :-)

FACEBOOK  -   BLOGLOVIN    -    TWITTER  -   INSTAGRAM - YOUTUBE

No comments:

Post a Comment