February 17, 2017

The Candy Pink Coat

Γεια σας αγάπες, καλησπέρα σας και αντίο σας! Έχω πέσει με τα μούτρα στην δουλειά και ο χρόνος μου είναι πιο περιορισμένος πεθαίνεις! Είμαι σε φάση που ίσα που προλαβαίνω να φωτογραφίσω μερικά σύνολα αλλά για αυτό το ονειρεμένο παλτό αφιέρωσα περισσότερο χρόνο!! Μα δεν είναι όνειρο το ροζ μου παλτουδάκι ?
--------------------------------------------------------
Hello loves this is me talking to you from work! I am super busy and I will be for the next months so you will see my photos but not hear much from me! You can always watch my youtube vides <3 Love u all 
Find my Coat Here // Bag:Michael Kors // Jeans:New Look









Photos by Eva.P



Don't forget to follow me,it means the world to me :-)

FACEBOOK    -   INSTAGRAM -  YOUTUBE

3 comments:

  1. Πωω Μαρία μου σου πάει τόσο πολύ το καστανό! :) Και το ροζ εννοείται! Υπέροχο το παλτό!

    ReplyDelete
  2. καταπληκτικο! και το χρωμα και το κοψιμο του :)

    ReplyDelete
  3. Μαρία μου είναι πραγματικά τέλειο το παλτό σου! Είσαι υπέροχη! :*

    ReplyDelete